טיפים להגדלת המכירה
מאת: גדעון וולף 052-32-72-833
10 "טיפים להגדלת המכירות" + "טיפ" מס' 11 קטן
הגדלת מכירה מתבצעת רק כשהלקוח כבר קנה את מה שהוא הגיע לקנות.
1. נצל כל קשר עם לקוחות כמו תכתובת, משלוח חשבונית, הדרכת לקוחות, ביקורי שרות להכין ולהציע להם רכישות נוספות.
3. בסיום מכירה, להציע ולנמק הצעות לקניית המשך. אם אין לנו הסבר ללקוח מדוע כדאי לו להגדיל את הקניה,עדיף לא להציע.
4. סידור מוצרים כך שיקל ויעודד על קניות נוספות : בחנות, ליד הקופה, בחלון הראווה.
5. שימוש ב"דוגמיות" של מוצר שלא נרכש בכדי לעורר היכרות, עניין או צורך.
6. "האם שש יספיקו?" ולא "כמה אתה צריך?"
7. להחליט ולספר לצוות שלך מהו המוצר או השרות אותו נציע. בסוף כל יום ניתן מילה טובה ולעתים יותר מזה לאלה שהשתדלו והצליחו.
8. למד לבקש "הפניות" מלקוחות מרוצים. לחזור ולהודות למפנים וכך נקבל הפניות נוספות.
9. שיחת מעקב על הזמנות שבוצעו יביא לא רק לאיתור תקלות אלא למכירות נוספות.
10. דיאלוג מתמיד עם הלקוחות הטובים שלך (בטלפון,בדיוור,בעסק) יביא עוד קניות ועוד לקוחות.
11. ילדים הם לקוחות חשובים. התייחס אליהם היטב ותרוויח אותם ואת הוריהם כלקוחות קבועים.
מאת: גדעון וולף 052-32-72-833
10 "טיפים להגדלת המכירות" + "טיפ" מס' 11 קטן
הגדלת מכירה מתבצעת רק כשהלקוח כבר קנה את מה שהוא הגיע לקנות.
1. נצל כל קשר עם לקוחות כמו תכתובת, משלוח חשבונית, הדרכת לקוחות, ביקורי שרות להכין ולהציע להם רכישות נוספות.
3. בסיום מכירה, להציע ולנמק הצעות לקניית המשך. אם אין לנו הסבר ללקוח מדוע כדאי לו להגדיל את הקניה,עדיף לא להציע.
4. סידור מוצרים כך שיקל ויעודד על קניות נוספות : בחנות, ליד הקופה, בחלון הראווה.
5. שימוש ב"דוגמיות" של מוצר שלא נרכש בכדי לעורר היכרות, עניין או צורך.
6. "האם שש יספיקו?" ולא "כמה אתה צריך?"
7. להחליט ולספר לצוות שלך מהו המוצר או השרות אותו נציע. בסוף כל יום ניתן מילה טובה ולעתים יותר מזה לאלה שהשתדלו והצליחו.
8. למד לבקש "הפניות" מלקוחות מרוצים. לחזור ולהודות למפנים וכך נקבל הפניות נוספות.
9. שיחת מעקב על הזמנות שבוצעו יביא לא רק לאיתור תקלות אלא למכירות נוספות.
10. דיאלוג מתמיד עם הלקוחות הטובים שלך (בטלפון,בדיוור,בעסק) יביא עוד קניות ועוד לקוחות.
11. ילדים הם לקוחות חשובים. התייחס אליהם היטב ותרוויח אותם ואת הוריהם כלקוחות קבועים.